Czy wiesz, że aromamarketing naprawdę działa? Biuro, przestrzeń do pracy czy nawet korytarzyk koło recepcji potrzebują pięknego zapachu. Ma on za zadanie nie tylko odświeżyć wnętrze i przypaść do gustu klientom czy pracownikom.
Powinien też relaksować, uprzyjemniać czas, a nawet… kojarzyć się z Twoją firmą i przypominać o niej!
Jak to zrobić?
Krok 1. Zastanów się, z jakim zapachem powinna kojarzyć się Twoja firma
Cytrusowe orzeźwienie, delikatna słodycz, a może powiew luksusu z nutami orientalnymi i korzennymi? Wybierz aromat, który odda ducha Twojego biznesu. Zapach musi być oryginalny i lekki. Nie może przytłaczać, bo wtedy zamiast sprawiać radość, będzie męczyć.
Krok 2. Zacznij roztaczać wybrany zapach w przestrzeni
Kolejny krok to wprowadzenie zapachu do wnętrza. Możesz to zrobić za pomocą odświeżacza powietrza, automatycznego dozownika zapachów, patyczków zapachowych czy oryginalnie wyglądającego dyfuzora. Pamiętaj, aby nie przesadzić z liczbą sprzętów! Subtelność będzie wielkim atutem.
Krok 3. Tylko częste i dogłębne sprzątanie zapewni świeży zapach!
Na nic najlepsze odświeżacze powietrza czy dozowniki zapachu, gdy w przestrzeni biurowej są nieodświeżone kanapy, dywany czy zakurzone zakamarki. Najpierw zaproś więc do swojej firmy dobrą ekipę sprzątającą. Dzięki temu przekonasz się, że utrzymanie porządku i pięknego zapachu to bułka z masłem!
A jaki jest Twój sposób na odświeżenie przestrzeni?